gillbergs.blogg.se

Blond, femton and high on life

Trött Mois!

Kategori: Allmänt

Hejhopp! Funderade nästan ett tag på att ge upp det här med blogg, då den där tekniska sidan hos mig brister... Hahaha, hade tänkt att fixa en fin design men nej då ska simply, blonde little me inte kunna kirra en sådan enkel sak utan måste ta hjälp av någon, och tur som jag har så dök min räddare i nöden upp, Amandiiiis! Världens urgulligaste bästii ska hjälpa mig här framöver med bloggen så den blir fin :) 

De senaste dagarna har gått åt till att fixa med mitt rum som ska göras om, kul men slitsamt arbete! 
Idag var jag även på ett sjukhusbesök, tog bara lite prover och träffade min läkare och så. Efteråt blev det mysigt fika med mami och papii!  
Hahaha, söt och hungrig gammal pappa nedanför...

Imorgon måste jag upp och fortsätta med rummet så dags för some beautysleep now guys! Ska lyssna på lite pods tills jag somnar, mysigt värre. Nattis earthpeople! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: