gillbergs.blogg.se

Blond, femton and high on life

Värmland!

Kategori: Allmänt

Är i Sunne atm! Igår var jag och kollade på min storebror Eriks innebandymatch med sitt Värmländska lag som han spelar i när han går i skolan här. Hela förra veckan umgicks jag bara med massa polareee och gjorde typ inget annat så bloggen kom lite i efterhand, sorrysorry! Min födelsedag var awesome då jag bl.a fick spendera den med världens bästa människor, hihi. Hur som helst har jag iallafall min prao här nere hos farmor och farfar osv. Nu ska jag snart träffa lite släktingar och efteråt måste jag sätta mig med enormt massa plugg. Inte så soft men men, måste göras! Så fort jag kommer hem blir det shopping- och fikatime med bästis, ska bli grymt mysigt verkligen. Nu måste jag svara på lite sms, puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: