gillbergs.blogg.se

Blond, femton and high on life

Fryser som en gris

Kategori: Allmänt

Haha, internet suger här i skogen typ!
Idag har dagen spenderats nere i Sunne för att hitta en vinterjacka åt mig, gick inge bra så ska nog beställa en Abercrombie-jacka istället. Imorse jobbade jag lite och imorgon ska jag till min farfars herrgård och arbeta där de jobbar med sitt företag. Har varit där så extremt många gånger tidigare så nu är det bara kul! Måste dock gå upp klockan 07.00, inte lika kul...

Gud, förut idag när jag skulle ta en dusch, hade precis haft balsam i håret så ba, pang poff tar allt varmvatten slut och jag fick fetaste paniken. Hahahaha, det är ju så ute på landet (stadsbarn hehehe)...Klarade mig iallfall och nu ligger jag i sängen under världens gosigaste täcke med massa mysbelysning. Ska nog strax sätta mig och bläddra i massa gymnasiekataloger, stressen ökar!
Hoppas alla får en mysig kväll :) uhuhuhuh, har inga bilder på datorn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: